Особливості зображення дзьоба
Щоб дзьоб вийшов натуралістичним, важливо врахувати тонкі моменти:
- Точно визначити розташування цієї частини по відношенню до голови.
- Провести одну лінію, яка утворюватиме верхній контур дзьоба. Витримати довжину.
- Провести другу лінію, яка відстоятиме від першої на половину ширини дзьоба. Змалювати нижню лінію дзьоба з урахуванням того, як дві частини перекриваються.
Особливості зображення оперення
Пам’ятати, що пір’я має бути промальоване окремо, кожне з них – це окремий елемент. Посередині розділена лінія, від якої в різні боки під кутом йдуть тонкі волоски, що утворюють саме перо.
Вони накладаються одне на інше, створюючи повне оперення. На крилах і хвості пір’я більші. А голова та черевце вкриті дрібними елементами з м’якими волосками.
Зображення птаха в польоті
Аналізуючи, як намалювати птицю в польоті, враховують такі особливості:
- Зображується голова.
- На ньому промальовують окремі елементи.
- Малюється тулуб, з урахуванням того, що від нього в дві сторони будуть розпластані крила. Вони можуть бути повністю випрямленими або трохи зігнутими в середньому суглобі.
- Зображається хвіст, який має бути максимально прямим, розплавленим по ширині.
- Лапи складаються під час польоту разом.
- Коли промальовані основні елементи, у птиці домальовують дрібні подробиці.
Якщо на картинці не просто птах, а вона летить над об’єктами у просторі, то слід продумати, як розташувати тіні.